SUV-ovi i dalje otimaju sve veći dio tržišnog kolača automobilima svih segmenata. Najviše su stradali jednovolumeni, jer SUV-ovi su od njih atraktivniji, a nude gotovo toliko prostora. Mnogi su proizvođači stoga odustali od jednovolumena. Ipak, neki se još drže, jer ‘gotovo toliko’ prostora ipak nije baš onoliko prostora koliko nude jednovolumeni i prostor u kabini SUV-a ipak nije baš tako dobro iskorišten kao kod jednovolumena.
Ključ je, dakle, za opstanak na tržištu u tome kako prostrane i multifunkcionalne jednovolumene učiniti privlačnijima i tehnološki naprednima. Već serijski izdašno opremljen, Peugeotov Rifter na dobrom je tragu, a isprobali smo ga u inačici L1 Allure 1,5 BlueHDi 100 koja stoji 174.105 kn.
Kako bi se svidio i kupcima koji gledaju SUV-ove, jednovolumen Rifter dobio je zaštite podvozja i bokova, naglašene blatobrane i krovne nosače. Pristup putničkom prostoru je lagan, povišena pozicija sjedenja ugodna. Stražnja klizna vrata odličan su potez. Prostranost je glavno što se uočava čim se sjedne u Rifter, a radi lakše organizacije Rifter nudi i brojne pretince za odlaganje, različitih veličina. U sve pretince raspoređene po kabini ukupno mu stane čak 180 litara! Kabina se nudi s pet ili sedam sjedala, što je prilično zanimljiva opcija za višečlane obitelji.
Pročitatjte cijeli članak na https://www.vecernji.hr/auti/testirali-smo-peugeot-rifter-allure-jednovolumen-s-osobinama-suv-a-1316699