POPUT svog istoimenog prethodnika, francuski kompakt također nudi visoki stil, ogroman prtljažnik i jedan od najboljih dizelskih motora u segmentu.
Za one zaboravne, ponovit ćemo kako je 308-ica 2014. godine osvojila titulu Europskog automobila godine, a istu je sada naslijedio i 3008. Jasan je to signal dobro odabranog smjera Peugeota i PSA, koncerna koji je najnovijom akvizicijom Opela najavio veliko tržišno širenje. Još je prerano reći koje će mjesto pripasti Peugeotu, no nema sumnje kako će se teško odreći imidža francuskog premiuma. Peugeot je u povijesti doista imao vrhunske modele, no u kompaktnom segmentu uvijek je nedostajao onaj zadnji “touch”. 307-ica je bila lijepa, ali neuravnotežena u vožnji, 308-ica je stvari popravila na istoj osnovi, a tek je novi model, lansiran 2013. godine, donio značajan napredak.
Iako je s novom generacijom donekle napušten dizajnerski izraz prethodnika, i dalje se radi o skladno formiranom automobilu čistih i fluidnih linija. Prednji kraj donosi čisti Peugeotov potpis, bočna silueta otkriva osjetno manje prevjese od prethodnika, dok stražnji kraj ima potpuno novi potpis, zahvaljujući novom dizajnu svjetala i nešto većem kutu koju zatvara poklopac prtljažnika.
Upravo tu krije se jedna od prednosti 308-ice, u formi srodnoj Sportbacku (A3) nudi ogroman prtljažnik od 470 litara (ali uz nosivost od tek 420 kg). Bolji su samo Škodini modeli i za dlaku Honda Civic, dok je ostatak rivala, uključujući kućni Citroen C4, daleko iza. Gospodska vanjština tako nudi šljakerski gepek, ali i oku vrlo ugodnu kabinu. Količina prostora je sprijeda prvoklasna, dok se straga osjeća nedostatak prostora u predjelu nogu. Primjerice, u slučaju da iza stavite dječju sjedalicu, sjedalo suvozača valja pomaknuti podosta naprijed. Osim ako vas ne smeta potpis dječjih potplata na naslonu.
Originalni članak: Index.hr