PEUGEOT će 26. rujna proslaviti 210 godina smionosti, strasti i inovativnosti.
Tvrtka PEUGEOT Frères Aînés službeno je osnovana 26. rujna 1810. novčanim prilogom upisanim u registar koji je još uvijek vidljiv u arhivi Terre-Blanche (Doubs). Prije više od dva stoljeća, obitelj PEUGEOT je bila prisutna u modnoj revoluciji iz 19. stoljeća – s čeličnim okovima za krinoline i nakon toga u mobilnosti s biciklima i automobilima. To je marka koju su oblikovali inženjeri, kreativci i dizajneri koji više od dva stoljeća pomiču granice kako bi iznova preispitali standarde mobilnosti. Upravo zahvaljujući udruženim snagama muškaraca i žena, marka PEUGEOT nikada nije prestajala s izumima, a tijekom godina postala je čak jača te se na ozbiljan način suočila s budućnošću.
Za ovu proslavu kreiran je logo posvećen 210. rođendanu marke Peugeot koju će do kraja godine obilježiti nekoliko ključnih događaja:
- Objave na društvenim mrežama u Hrvatskoj tijekom rujna i listopada objavljivat će se ‘JESTE LI ZNALI’ informacije o povijesti, sadašnjosti (PHEV vozila) i budućnoti marke Peugeot (konceptna vozila),
- Promotivne kampanje do kraja godine imat će slogan “2.1.0. Let’s Go” i isticat će specifičan logotip marke povodom obljetnice,
- Novi SUV Peugeot e-2008 bit će izložen do 10. listopada u City Centar One West kada će ga zamijeniti e-208 do kraja listopada. Novi Peugeot 208 GT Line bit će izložen u sklopu izložbe marke Peugeot od 16. do 26. rujna,
- Dva digitalna eventa 24. i 26. rujna.
Dizajneri studija PEUGEOT Design Lab osmislili su specifičan logotip povodom proslave 210. godina marke. Lav, ambasador marke, prikazan je bočno i naglašen je strelicom. To se odnosi na najstarji postojeći PEUGEOT logotip (registriran 1858.) koji simbolizira tri kvalitete Peugeot pile proizvedene na samim počecima marke: fleksibilnost, otpornost zuba i brzina rezanja. Strelica simbolizira brzinu, a natpis « 210 godina » odnosi se na povijest marke, ali i na budućih 210 godina. Crne i bijele boje naglašavaju umjerenost i štedljivost, lajtmotiv marke PEUGEOT. Krug oko lava potvrđuje logo kao amblem.
Specifičan film o povijesti marke bit će prikazan na društvenim mrežama 26. rujna, kada je 210. rođendan marke PEUGEOT. Svjetsku kampanju na društvenim mrežama, Instagramu, Facebooku i Linkedinu obilježit će proslava 210. rođendana marke PEUGEOT. Inspiriran ovom obljetnicom, sav sadržaj na ovim različitim platformama imat će hashtag #210YEARSWITHPEUGEOT.
Tijekom rujna, javnost će imati mogućnost odabira najupečatljivijeg PEUGEOTA u posljednja dva stoljeća., kao u Ligi prvaka. Bit će samo jedan pobjednik, onaj koji je nagrađen od javnosti, pravi PEUGEOT!
Po završetku ovog natjecanja, ekipe dizajna PEUGEOT, predvođeni direktorom Matthias HOSSANN-om, rade na iznenađenju koje će biti otkriveno tijekom listopada i koje će bez sumnje biti novi dragulj povodom 210. godina postojanja marke.
U Hrvatskoj će biti izložen novi SUV Peugeot e-2008 u City Centar One West do 10. listopada, kada će ga zamijeniti Peugeot e-208, dok će izložba Peugeot i novi Peugeot 208 GT Line biti postavljeni od 16. – 26. rujna 2020. Posjetitelji tijekom rujna mogu sudjelovati u nagradnom natječaju « Vikend u Peugeotu », a sretan dobitnik bit će objavljen 2. listopada 2020.
Vrhunac proslave, dva ekskluzivna digitalna događaja, organizirat će se oko datuma obljetnice tijekom rujna:
- 24. rujna, digitalni event rezerviran ujutro za medije i koncesionare poslijepodne,
- 26. rujna, datum 210. rođendana, digitalni event namijenjen društvenim mrežama, a koji će se prenosti na na našim platformama Instagram, Facebook i Linkedin.
Posjetitelji će moći tijekom rujna i listopada posjetiti Musée de l’Aventure PEUGEOT u Sochaux-u po simboličnoj cijeni od 1€. Muzej Aventure PEUGEOT jedno je od najppoznatijih mijesta u istočnoj Francuskoj koji svjedoči o dva stoljeća industrijskoj sagi marke. Smješten u Sochauxu, svjedoči o proizvodnji PEUGEOT od 1810. do današnjih dana.