Francuzi su prošle godine prodali više od 600.000 SUV-ova, što je 60 postotni rast segmenta unutar Peugeotove game.
S ovakvom prodajom Peugeot je PSA grupi donio dvotrećinski prihod. Usporedbe radi, Citroen je u istom razdoblju prodao 7,5 posto manje automobila, premium brend DS zabilježio je pad od 38,5 posto, a novi član alijanse – Opel pronašao je kupce za 403.933 vozila.
Peugeot se sad sprema za električnu tranziciju, no umjesto lansiranja namjenske platforme za električna vozila, kao što će to učiniti Volkswagen s platformom ID, Peugeot će tržištu ponuditi elektrificirane verzije postojećih automobila izrađene na modularnim platformama.
Kupci će tako moći odabrati bilo koji Peugeotov model pogonjen na jedan od četiri načina – benzincem, dizelašem, hibridom ili elektromotorom.
Između 2019 i 2020 Peugeot planira elektrificirati 8 posto vlastite postave, dok bi između 2019 i 2020 ovaj udio trebao porasti na 50 posto.
Članak preuzet s TPortala