PEUGEOT i ATP danas su najavili partnerstvo na svjetskoj razini od 2016. Tako će PEUGEOT osigurati vozni park od 500 vozila i postati službeni automobil organizacije ATP World Tour.
PEUGEOT postaje platinasti partner organizacije ATP World Tour i službeno vozilo za više od 20 turnira koje organizira ATP World Tour. Više od 500 vozila – i to ponajprije modeli 508, 3008, 5008, Expert Tepee – bit će na raspolaganju igračima, VIP osobama, dužnosnicima i publici na svim tim turnirima.
PEUGEOT će tako ostvariti međunarodna marketinška prava, vidljivost na teniskim terenima i VIP program na većini turnira.
Tim bi partnerstvom PEUGEOT trebao doprijeti do 635 milijuna TV-gledatelja, a njegova će vozila imati priliku vidjeti i više od dva milijuna gledatelja na različitim turnirima.
PEUGEOT je već više od tri desetljeća prisutan u teniskom svijetu, a među njegove ambasadore ubraja se najbolji tenisač svijeta Novak Đoković kao i David Ferrer, Juan Martín del Potro, David Goffin, Jérémy Chardy, Benoît Paire, Tommy Robredo, Gilles Simon, Alize Cornet i Belinda Bencic. PEUGEOT danas jača svoju dugogodišnju prisutnost u svijetu tenisa time što svoju prisutnost u 160 zemalja povezuje sa svjetskim ugledom turnira ATP World Tour.
„PEUGEOT je već dugo povezan s našim sportom i ovo partnerstvo s organizacijom ATP World Tour učvrstit će njegov položaj najznačajnije automobilske marke, nezaobilazne u svijetu tenisa“, ističe Chris Kermode, predsjednik ATP-a. „Vrlo smo sretni što tako glasovitu međunarodnu marku kao što je PEUGEOT primamo u svoju sve veću obitelj partnera. To je rezultat koji smo postigli zahvaljujući našoj rekordnoj gledanosti i platformama po mjeri naših sponzora.“
„Tenis je prirodni odabir za PEUGEOT jer je taj sport u znaku dinamike, izvrsnosti, elegancije i emocija. Upravo te vrijednosti i mi želimo dijeliti sa svojim klijentima. PEUGEOT je već više od 30 godina prisutan na turniru Roland Garros. Ovo novo partnerstvo s organizacijom ATP World Tour prirodni je nastavak naše vjernosti tenisu u okviru međunarodnog širenja koje će osigurati i vidljivost marke PEUGEOT diljem svijeta tijekom cijele godine“, izjavio je Maxime Picat, generalni direktor marke PEUGEOT.
Izvan teniskih terena PEUGEOT će biti prisutan i na prvom digitalnom portalu posvećenom tenisu na internetskoj stranici ATPWorldTour.com koja bilježi 325 milijuna posjeta. PEUGEOT će postati i glavni partner za ATP World Tour Uncovered, tjednu televizijsku emisiju ATP-a koja će se prikazivati u 170 zemalja i koja će obožavateljima omogućiti ekskluzivan pristup iza kulisa turnira ATP World Tour.