Od prvog pojavljivanja do danas Peugeot 108 prošao je kroz pravu metamorfozu. Danas je ovo automobil na visokom nivou, sa zadržanim svim kvalitetama koje je dobio u startu
Svima je dobro znana suradnja Toyote, Citroena i Peugeota za mališanski trojac: Aygo, C1 i 108. Ideja iza ovih automobila koji su bili praktički identični, izuzev kozmetičkih detalja, bila je stvoriti penicilin za gradske parkinge, gužve i potrošnju u gradskim uvjetima. Za to je trebao prstohvat funky ideja, malo pametnog marketinga i puno dobrog inženjerskog promišljanja. Lagani, maleni, okretni, štedljivi i nevjerojatno izdržljivi. To je spomenuti trio bio i ostao. Vjerovali ili ne, na tržištu su već 13 godina. Ovo je druga generacija malenog Peugeota 108, s malim osvježenjem.
Automobili ove klase ne smiju biti suviše ozbiljni. U neku ruku, glavna ciljana skupina i jesu mlađi ljudi. Peugeot je tako pribjegao novim, otkačenijim kombinacijama boja. Uz to 108 je dobio LED dnevna svjetla u prednjem braniku te stražnja svjetla u obliku tri kandže, koja izražavaju dizajnerski jezik marke. Tu su još poneki detalji koje dijeli sa starijom braćom, poput dodatne ukrasne lajsne na prednjim blatobranima i prednje maske.
Nemojmo zaboraviti da je ovo automobil s petora vrata u kojem se mogu potpuno normalno prevesti četiri odrasle osobe. To je teško povjerovati ako samo gledate dimenzije, no Peugeot 108 zaista iznenađuje prostranošću. Za upravljačem se sjedi relativno visoko, komforno i s priličnom količinom potpore za bedra.Putnici prosječne visine straga mjesta za glavu imaju dovoljno, a uz to prtljažnik nudi 243 litre prostora, odnosno 868 litara ako se preklope nasloni stražnjih sjedala.
Ono što zaista oduševljava je 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir s cijelim čudom mogućnosti. Od informacija potrebnih za vožnju, preko navigacije, kamere za vožnju unazad, putnog računala, audio sustava pa do Mirror Screen tehnologije. Tako u Peugeotu 108 možete povezati svoj mobilni uređaj s automobilom i do aplikacija na svom telefonu pristupati putem infotainmenta u automobilu.
108 ima šest zračnih jastuka, zvučni sustav upozorenja o napuštanju prometne trake, pomoć pri kretanju na nagibu, te kameru za vožnju unazad. Nekad sirov i prilično glasan automobil izrastao je u rafiniranog mališana koji je sada puno tiši, udobniji, „skuplji“ na dodir i odiše kudikamo zrelije. Djelomično nam fali ta sirovost, no i dalje je prisutan duh jednostavnosti.
Pročitajte cijeli članak na http://www.autoitocka.com/test/peugeot-108-allure-10-vti/