Konceptni model 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED NEO-PERFORMANCE

PEUGEOT SPORT najavio je 18. listopada 2018. razvoj najsuvremenije elektrificirane linije serijskih vozila.

Danas PEUGEOT na svjetskoj premijeri na Salonu automobila u Ženevi 2019 predstavlja smjeli konceptni model 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED, koji najavljuje tu novu liniju proizvoda.

#UNBORING THE FUTURE obećanje je za budućnost koja je u PEUGEOTU sve samo ne dosadna. Budući da elektrificirana motorizacija može biti i sinonim za čisti užitak, razvijanje linije visokih performansi nametnulo se samo.

Povjeren stručnosti inženjera modela PEUGEOT SPORT, konceptni model 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED izveden je iz revolucionarne limuzine PEUGEOT 508 HYBRID. Taj konceptni automobil visokih performansi/niske emisije daje iznimne performanse, dosad neviđene na vozilima PEUGEOT uz oštru i sportsku stilsku obradu.

Razvit ćemo vrhunsku sportsku liniju, kakvu do sada još nismo imali u PEUGEOTU! O tome smo sanjali. Elektrifikacija nam to sada omogućuje.

- Bruno FAMIN, generalni direktor odjela PEUGEOT SPORT

„Konceptni model 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED pojačava radikalnu prirodu modela PEUGEOT 508 s pomoću inovativnih aerodinamičnih karakteristika. Taj koncept odraz je naše vizije novog sportskog stila gdje učinkovitost postaje sinonim za novu eleganciju.“

- Gilles VIDAL, direktor za stil za PEUGEOT

Elektrifikacija je sjajna prilika za razvoj novog doživljaja vožnje. Stvaramo nove performanse: novu snagu, nove usluge, nove teritorije, nove izazove ... Čisti užitak od 49 g CO2 / km!

- Jean-Philippe IMPARATO, generalni direktor tvrtke PEUGEOT

PEUGEOT SPORT INSIDE

PEUGEOT svojim modelima GT ili GTi već nudi izvrsnu razinu usluga, a u budućnosti će jednako biti i s modelima HYBRID i HYBRID4. Konceptni model 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ide još dalje: najavljuje razvoj nove linije elektrificiranih proizvoda visokih performansi.

Tom strategijom PEUGEOT dokazuje da je električna energija izvor inteligentnih novih performansi koje povezuju intenzitet i učinkovitost.

Razvoj te linije povjeren je odjelu PEUGEOT SPORT, koji je oduvijek pratio izvođenje palete proizvoda PEUGEOT dizajniranjem njegovih najviše sportskih modela.

Naravno, PEUGEOT SPORT poznat je po međunarodnim utrkama na visokoj razini ili utrkama klijenata, posebice vozilima 908 i 3008 DKR, pobjednicima utrke 24 sata Le Mansa odnosno relija Dakar, ili s vozilima 208 R2 i drugim 308 Racing Cup i 308 TCR.

Ta stručnost vidljiva je i na našim cestama; PEUGEOT SPORT osigurao je razvoj vozila PEUGEOT RCZ-R (2013.), 208 GTi 30. (2014.) i 308 GTi by PEUGEOT SPORT (2015.).

Za taj se koncept PEUGEOT SPORT koristio svojim iskustvom stečenim s dva elektrificirana konceptna automobila prethodnika:

  • iznimno učinkovit 208 HYbrid FE (2013.) pokazao je GTi performanse s emisijama i potrošnjom nižom od one najmanjih toplinskih strojeva dostupnih u to vrijeme. Brojne optimizacije omogućile su dostizanje emisija od 46 g CO2/km bez žrtvovanja drugih performansi, poput postizanja brzine od 0 do 100 km/h za samo 8 sekundi,
  • 308 R HYbrid Concept (2015.) preuzeo je apsolutne performanse: kumulativnu snagu od 500 KS, okretni moment od 730 Nm i postizanje brzine od 0 do 100 km/h za 4 sekunde.

Konceptni automobil 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED kapitalizira ta postignuća koristeći se najnovijim tehnološkim dostignućima, a sve u svrhu učinkovitih performansi i neusporedive energičnosti.

Tehnološka snaga

Inženjeri odjela PEUGEOT SPORT ujedinili su tri motora (PureTech 200, električni od 110 KS na prednjem dijelu i od 200 KS na stražnjem), dvije vrste energije i pogon na sva četiri kotača, osiguravajući spektakularno vrijeme s maksimalnim okretnim momentom od 500 Nm. Te značajke smještaju performanse konceptnog modela 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED na razinu vozila s 400 KS:

  • od 0 do 100 km/h 4,3 s
  • 400 mDA: 12,5 s
  • 1000 mDA: 23,2 s
  • od 80 do 120 km/h: 2,5 s
  • od 80 do 120 km/h: 9,3 s
  • maksimalna brzina: 250 km/h

Te se performanse postižu s emisijama od samo 49 g CO2/km (prema normi WLTP)!

Kočenje je prilagođeno tim performansama, s ventiliranim prednjim diskovima od 380 mm. Postavljeni su na aluminijsku glavčinu, a stežu ih četiri klipa (promjera od 38 i 41 mm) koji klize u fiksnom nosaču.

Izvrsna šasija novog modela PEUGEOT 508 opremljena je specifičnim postavkama (spuštena karoserija, novi sustav prigušivanja i prošireni tragovi kotača od 24 mm sprijeda i 12 mm straga), kao i još preciznijom navigacijom za povećanu učinkovitost i užitak u vožnji.

Naš partner Michelin odabrao je gume visokih performansi. Konceptni model 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ima gume Pilot Sport 4S dimenzija 245/35 R20, koje su zadržane zbog svoje moći prianjanja koja pomiče granice.

Poboljšan sportski stil

Ovaj konceptni automobil definira novi sportski stil i postavlja temelje novog stilskog izraza elektrificiranih performansi za PEUGEOT SPORT.

Aerodinamika je izrađena u novoj dimenziji, što otvara nevjerojatne i sofisticirane mogućnosti:

  • s pomoću tehnologije 3D ispisa, rešetka se izoštrava plutajućim oštricama koje izgledaju kao da su spremne za klesanje zraka. Njihova primjena ništa ne prepušta slučaju i omogućuje usmjeravanje zraka izravno na grijalicu,
  • prednji odbojnik je oštriji i s velikim lopaticama za bolje hlađenje mehanike,
  • krilca na bočnim stranama odbojnika i na razini pragova usmjeravaju strujanje zraka kako bi se smanjio aerodinamični otpor,
  • wingleti su suženi i oživljavaju područje koje je obično rezervirano za monograme verzije GT Line i GT te se pojavljuju na stražnjim trokutastim staklima,
  • stražnji dio nema krilca jer bi to narušilo ravnotežu i finoću izvornog dizajna,
  • osim što je učinkovit, novi difuzor naglašava snažan izgled stražnjeg dijela.

Karoserija je proljepšana uporabom selen sive boje, posebne nijanse konceptnog modela koja se, zahvaljujući česticama bisera, mijenja ovisno o svjetlu.

S druge strane, umetci „Kryptonite“ donose energizirajuću i karizmatičnu notu, što omogućuje definitivnu pripadnost ovog konceptnog modela toj sportskoj i modernoj liniji.

Osim dinamičnijeg stila, novi 20-inčni aluminijski naplatci omogućuju bolje hlađenje kočnica. Njihova završna obrada spaja nijanse Black Onyx i Selenium Gray sa sportskom elegancijom. Poklopac kotača sada je u obliku zvijezde kako bi u potpunosti pokrio matice, što pokazuje brigu o najmanjim detaljima. Ti naplatci pružaju pogled na PEUGEOT SPORT ENGINEERED kočione čeljusti u nijansi Kryptonite.

Krom je završno obrađen sjajnom crnom bojom, što odaje dojam odlučnosti, a simbol lava, kao i monogrami prolaze anodiziranu obradu kao i na nedavnom konceptnom modelu PEUGEOT e-Legend.

Kao simbol bezvremenskog sportskog stila, kućišta retrovizora izrađena su od ugljičnih vlakana

PEUGEOT i-Cockpit® prilagođen u svrhu instinktivnih performansi

PEUGEOT i-Cockpit® više nego ikad u službi su performansi i intuitivnog doživljaja vožnje: kompaktni upravljač povećava agilnost, a kontrolna ploča u visini očiju omogućuje oštrinu i stopostotnu usredotočenost na cestu.

Nova comfort-fit sjedala presvučena su kožom i materijalom Alcantara® u boji Kryptonite i Black Onyx. Oblikovan je svaki dio kabine, uključujući krov, vjetrobran, vrata i stražnja trokutasta stakla koji su prekriveni materijalom Alcantara®.

Ruke vozača položene su na ojačanom metalnom volanu koji je sada obložen materijalom Alcantara® u koji su upletena karbonska vlakna. Donji dio upotpunjen je umetkom koji nosi oznaku PEUGEOT SPORT ENGINEERED, a šav je u dvije boje – Kryptonite i Black Onyx. Pružajući nov osjetilni i vizualni doživljaj, mjenjač brzina također je prekriven komadom materijala Alcantara®.

Unutrašnjost vrata, također presvučena tim plemenitim materijalom, perforirana je i otkriva otvore Kryptonite koji postupno blijede i oblikuju jedinstveni slijed boja na ploči s instrumentima, koja je i sama prošivena bojom Kryptonite u gornjem dijelu. Središnja konzola, prošivena karbonskim vlaknima, osigurava elegantan sportski stil.

Imerzija je osigurana s pomoću posebnog dizajna 10-inčnog Kryptonite HD zaslona osjetljivog na dodir i 12,3-inčne digitalne ploče u visini pogleda.

Nijedan detalj nije zanemaren: suptilni dodir boje Kryptonite vidljiv je i na unutarnjoj strani kvaka.