Prvi automobil koji je francuska marka razvila posebno za kategoriju limuzina iz B segmenta, Peugeot 301, od predstavljanja 2012. proizveden je u više od 360.000 primjeraka. Taj uspjeh temelji se na prepoznatljivim značajkama, koje podrazumijevaju prostranost i obujam prtljažnika među najboljima u segmentu te dizajn prilagođen lokalnim zahtjevima.
Kako bi se zadovoljile potrebe sve brojnijih kupaca u tom segmentu, osvježeni Peugeot 301 naglašava svoje kvalitete novim adutima estetike i opreme. Okomito postavljena prednja maska i redizajnirana svjetla predstavljaju osvježen izgled ovog automobila. Tu je i novi “svjetlosni potpis” s prednjim LED elementima.
Interijerom dominira veliki dodirni zaslon dijagonale od 7 inča koji uz Infotainment obuhvaća i prikaz kamere za vožnju unatrag te navigacijskog sustava TomTom 3D. S pomoću aplikacije Mirror Screen triple play na njemu se prikazuje i sadržaj pametnog telefona.
U pogledu motorizacije, novost za Peugeot 301 predstavlja 3-cilindrični benzinski PureTech 82 koji je već ugrađen u više od milijun automobila ove marke diljem svijeta. Također, tu je i dizelski motor 1.6 BlueHDi 100 koji se odlikuje rekordnom niskom potrošnjom.
Osvježeni je Peugeot 301 na hrvatskom tržištu dostupan od travnja, s dvije razine opreme (Active i Allure) te cijenom koja počinje od 82.300 kn. Ova cijena vrijedi uz posebnu ponudu Peugeot Financiranja koje uključuje i četverogodišnje produljeno jamstvo Optiway.
Originali članak objavio: Autonet