PRIVLAČNOST.
Novim dizajnerskim jezikom koji ističe njegov mačkast i atraktivan stav, revolucionarnim dizajnom unutrašnjosti i obećanjem neviđenog užitka u vožnji, PEUGEOT INCEPTION CONCEPT uvodi nas u novu eru i najavljuje budućnost električnih automobila Marke. Riječ je o prvom oglednom primjerku novog dizajna koji potpisuje Matthias Hossann, a koji označava golem zaokret Marke.
EMOCIJA.
PEUGEOT INCEPTION CONCEPT uvjerljivo zastupa optimističnu viziju Marke i spreman je uhvatiti se ukoštac s izazovima koje nosi budućnost. Zahvaljujući novoj generaciji i-Cockpita® i kontrolnom sustavu Hypersquare, ovaj konceptni automobil nudi nov i intuitivan način upravljanja vozilom koji iz temelja mijenja doživljaj vožnje. PEUGEOT INCEPTION CONCEPT opremljen je i konceptnim staklenim krovom Skyspace, inovacijom koja otvara vrata novim emocijama i užicima. Putnički prostor ovog koncepta odlikuje se novom unutrašnjošću, a njegova inovativna arhitektura upotpunjena je posebnim materijalima čiji raznobojni odsjaji prigušuju crninu tamnih površina i pritom redefiniraju pojam trajnosti s pomoću novih tehnika.
IZVRSNOST.
PEUGEOT INCEPTION CONCEPT otvara nove perspektive sa smjelom arhitekturom temeljenom na generaciji platformi „BEV-by-design”, dok njegove izdašne dimenzije još više naglašavaju izvrsnost inovacija koje utjelovljuje.
Od 2025. godine, elementi dizajna ovog koncepta zaživjet će i u ostalim vozilima Marke, čak i onim najkompaktnijim!
Izjava Linde Jackson, glavne direktorice marke PEUGEOT:
„PEUGEOT je posvećen elektrifikaciji svoje game. U 2023. godini elektrificirat ćemo sve modele u gami, a u naredne dvije godine namjeravamo predstaviti i pet 100 % električnih modela. Naša je ambicija jednostavna: osigurati marki PEUGEOT status vodećeg proizvođača električnih vozila u Europi do 2030. godine. S takvim ciljem i ambicioznom vizijom utiremo put korjenitoj preobrazbi Marke koju danas utjelovljuje PEUGEOT INCEPTION CONCEPT, naš simbol početka nove ere. Privlačnost čini svijet boljim mjestom – tako nas barem uvjerava PEUGEOT, a PEUGEOT INCEPTION CONCEPT utjelovljuje smisao tog obećanja, danas i u budućnosti.”
PEUGEOT INCEPTION CONCEPT – Marka utire put novoj viziji automobila
Naziv PEUGEOT INCEPTION CONCEPT (ili lat. Inceptio), u značenju „početak”, savršeno sažima ambiciju koncepta koji utjelovljuje obećanje koje nam Marka daje na pragu nove ere. Vizionarski dizajniran PEUGEOT INCEPTION CONCEPT pruža originalnu tehnološku perspektivu i jamči ekskluzivan doživljaj vožnje.
- Taj koncept odvodi korisnike u novu dimenziju između sna i jave te ih ispunjava snažnim emocijama čim mu se približe, dodirnu ga ili zakorače u njega. Od 2025. godine, glavnina njegovih inovacija trebala bi se naći u novim serijskim modelima Marke.
Izjava Matthiasa Hossanna, direktora odjela za dizajn marke PEUGEOT
„PEUGEOT se mijenja, ali PEUGEOT INCEPTION CONCEPT zadržava prepoznatljivi duh Marke. Taj model zrači bezvremenskom „mačjom” privlačnošću i pokazuje koliko smo optimistični u pogledu budućnosti automobila i emocija koje pobuđuju. Prozračan i prepun prirodnog svjetla, PEUGEOT INCEPTION CONCEPT mijenja prostorni doživljaj vožnje te ilustrira naša nastojanja da smanjimo ugljični otisak svojih modela za više od 50 % do 2030. godine. Preobrazba Marke obuhvaća sve aspekte dizajna, proizvodnje i budućnosti Marke. ”
O MARKI PEUGEOT
PEUGEOT je inventivna, visoko specijalizirana vodeća globalna marka. Svoje vrijednosti temelji na tri stupa: izvrsnosti, privlačnosti i emocijama. Nakon proslave 211. godišnjice svojeg osnutka, marka je predstavila novi vizualni identitet s logotipom koji naglašava njezin duh i bezvremenost. Elektrifikacijom 80-postotnog udjela game osobnih automobila i svih modela u ponudi gospodarskih vozila, PEUGEOT nastavlja provoditi energetsku tranziciju. Marka će od prošle godine sudjeluje u FIA-inu prvenstvu u utrkama izdržljivosti (WEC) sa svojim hibridnim hiper automobilom PEUGEOT 9×8.