I s ovim novim modelom ‘lavlja’ marka dokazuje da može potencijalnim kupcima ponuditi ‘pravo na izbor’, misleći pritom da kupci mogu odabrati koja vrsta pogona najbliže odgovara njihovim potrebama i željama
U nastavku svog pohoda na svjetsko tržište električnih vozila francuska je marka Peugeot (sada u sastavu Stellantisa) predstavila i potpuno električnu verziju svog dobro poznatog modela Rifter. Sukladno nazivanju svih električnih modela iz svoje game, i ovaj ekološki čist model zove se e-Rifter. Ovim novim modelom ‘lavlja’ marka dokazuje da može potencijalnim kupcima ponuditi ‘pravo na izbor’, misleći pritom da kupci mogu odabrati koja vrsta pogona najbliže odgovara njihovim potrebama i željama.
Budući da je zadržao sve izvorne kvalitete i vozna svojstva i usto omogućuje vožnju bez emisija štetnih plinova u gradskim zonama s ograničenim prometom, novi Peugeot e-Rifter zadovoljit će sve potrebe kupaca svojom prostranom unutrašnjosti obogaćenom vrhunskim tehnologijama, a tu je sada i novi digitalni Peugeot i-Cockpit®.
Potpuno električna tehnologija
Peugeot e-Rifter je razvijen na modularnoj platformi s različitim razinama snage EMP2 (Efficient Modular Platform) i ima potpuno električni motor najveće snage od 100 kW (136 KS) najvećeg okretnog momenta od 260 Nm s trenutnim odzivom koji je dostupan već od samog kretanja, bez vibracija, bez buke, bez promjene stupnja prijenosa, bez neugodnih mirisa i, naravno, bez emisije CO₂.
Električni pogonski sklop (električni motor, izmjenjivač (inverter) i punjač) sličan je kao i kod novog modela e-Partner. Kao i na tom modelu, izvršena je prilagodba reduktora mjenjača kako bi se zadovoljili posebni zahtjevi modela e-Rifter.
Što se tiče performansi (u načinu rada POWER), e-Rifter omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 11,2 sekunde, ubrzanje od 80 do 120 km/h za 8,9 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 130 km/h.
Dvije izvedbe (Standard i Long) dostupne su s litij-ionskom baterijom (18 modula) kapaciteta 50 kWh koja omogućuje domet do 280 km ovisno o verziji, načinu vožnje i u skladu s postupkom homologacije WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) (homologacija u tijeku). Toplinska regulacija baterije spojena je na sustav grijanja kabine te omogućuje vrlo brzo punjenje baterije, optimiziran domet i duži radni vijek.
U vozilu postoje dvije vrste ugrađenih punjača koji zadovoljavaju sve potrebe kupaca i odgovaraju svim njihovim sustavima za punjenje. To su jednofazni punjač od 7,4 kW u serijskoj opremi i trofazni punjač od 11 kW u opcijskoj opremi.
Otvor za punjenje smješten je na stražnjem lijevom blatobranu vozila i omogućuje punjenje na nekoliko načina: preko standardne utičnice, jače utičnice ili uređaja Wall Box, pa čak i preko brzog punjača.
Načini punjenja baterije kapaciteta od 50 kWh fleksibilni su i prilagođavaju se svakodnevnim situacijama. Postoji nekoliko mogućnosti punjenja: kod kuće, na poslu ili na javnoj stanici za punjenje. Preko standardne utičnice (8 A) baterija će se u potpunosti napuniti za 31 sat. Preko jače utičnice (16 A) baterija će se u potpunosti napuniti za 15 sati. Uređaj Wall Box (7,4 kW) omogućuje potpuno punjenje za 7,5 sati putem jednofaznog ugrađenog punjača (7,4 kW). Uređaj Wall Box (11 kW) omogućuje potpuno punjenje za 5 sati putem trofaznog ugrađenog punjača (11 kW).
Članak preuzet sa T-Portal Autozona